Kako možemo da pomognemo
Tu smo da vam pomognemo da odgovorite na pitanja, rešite probleme i usmerimo vas u pravom smeru ako vam je potrebna popravka.
Kako možemo da pomognemo?
Izaberite opciju u nastavku da biste dobili pomoć koju tražite.
Printer Shutdown Issue
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Do toga je došlo jer štampači na koje je to uticalo pristupaju serveru treće strane putem interneta kada se štampač uključi. Počevši od 30. maja i nadalje, količina podataka vraćenih sa servera treće strane se povećala.
Usled toga, štampač nije mogao da obradi podatke, nakon čega se isključivao odmah nakon uključivanja. U zavisnosti od modela, štampač se uzastopno isključivao i ponovo uključivao.
Dana 7. juna 2022, količina podataka koju je server treće strane vraćao promenjena je na onu koju štampač na koji je ovo uticalo može da obradi. Zahvaljujući tome, štampači se uključuju i rade ispravno.
Firmver sa ispravljenom kontrolom obrade podatka objavljen je kao priprema za buduće promene internet okruženja.
Preporučuje se da firmver štampača održavate ažuriranim na poslednju verziju.
Firmver štampača možete da ažurirate putem mreže na samom uređaju ili pomoću alatke Updater, koju možete da preuzmete sa kartice za firmver za vaš proizvod. Izaberite jedan od metoda da biste ažurirali firmver za proizvod u nastavku.
Obratite nam se
Počnimo tako što ćemo identifikovati proizvod
Organizujte popravku
Počnimo tako što ćemo identifikovati proizvod
Canon Store
Let's start by identifying your product
Pitanje
Koristite obrazac u nastavku koji će vam pomoći da definišete prirodu upita
Popravka
Canon Store
Please select from the options below to help define the nature of your Canon store enquiry
Hvala
Drago nam je što smo mogli da vam pomognemo
Ako vam je potrebna dodatna pomoć, odaberite odgovarajuću opciju ispod.
Obratite nam se
- Tačan naziv proizvoda
- Serijski broj uređaja ( Kako da pronađete serijski broj )
- Operativni sistem instaliran na računaru ( Kako da identifikujete operativni sistem )
- Referentni broj prethodnih komunikacija sa našim centrom za pomoć
Alternativni metod: E-pošta
Prosečno vreme do odgovora:
Opšta / tehnička podrška: 3–5 radnih dana
Canon prodavnica: 2–4 radna sata
Preporučeni alternativni metod: Ćaskanje uživo
Prosečno vreme do odgovora:
Zavisi od dostupnosti agenata
Pon-Pet 09:00–17:00
Obratite nam se

Alternativni metod: E-pošta
Prosečno vreme do odgovora:
Opšta / tehnička podrška: 3–5 radnih dana
Canon prodavnica: 2–4 radna sata
Preporučeni alternativni metod: Pozovite nas
Prosečno vreme do odgovora: 90 sekundi
Radno vreme:
Pon-Pet 09:00–17:00
Hvala
Pitanje je poslato korisničkoj podršci kompanije Canon!
Uskoro ćete dobiti automatizirani e-mail za potvrdu prijema vašeg zahtjeva. Imajte na umu da će nam zbog trenutno velikih količina trebati više vremena nego inače da odgovorimo na vaš zahtjev. Jedan od naših savjetnika za korisničku podršku će vas kontaktirati u narednih 10 radnih dana. Hvala vam na razumijevanju.
Neki dobavljači internetskih usluga (ISP) mogu blokirati odgovore pod pretpostavkom da su u pitanju neželjene poruke. Kako biste bili sigurni da ćete dobiti odgovor na vaš upit, preporučujemo da dodate donotreply@canon-europe.com u svoj adresar.
Ukoliko ne dobijete odgovor u roku od 1-2 radna dana, molimo vas da provjerite da li je naša poruka u povezanim folderima kao što su 'Junk', 'Bulk', 'Unknown', 'Trash' ili 'Spam'.
Neki dobavljači internetskih usluga (ISP) mogu blokirati odgovore pod pretpostavkom da su u pitanju neželjene poruke. Kako biste bili sigurni da ćete dobiti odgovor na vaš upit, preporučujemo da dodate donotreply@canon-europe.com u svoj adresar.
Ukoliko ne dobijete odgovor u roku od 1-2 radna dana, molimo vas da provjerite da li je naša poruka u povezanim folderima kao što su 'Junk', 'Bulk', 'Unknown', 'Trash' ili 'Spam'.
Kraj radnog veka
Alternativni metod: E-pošta
Prosečno vreme do odgovora:
Opšta / tehnička podrška: 3–5 radnih dana
Canon prodavnica: 2–4 radna sata
Preporučeni alternativni metod: Pozovite nas
Prosečno vreme do odgovora: 90 sekundi
Radno vreme:
Pon-Pet 09:00–17:00
Preporučeni alternativni metod: Ćaskanje uživo
Prosečno vreme do odgovora:
Zavisi od dostupnosti agenata
Pon-Pet 09:00–17:00
Popravka ili zamena na lokaciji
Proizvod možda ispunjava uslove za popravku ili zamenu na lokaciji, pa nam se obratite putem jednog od metoda navedenih u nastavku da biste saznali više.
Alternativni metod: E-pošta
Prosečno vreme do odgovora:
Opšta / tehnička podrška: 3–5 radnih dana
Canon prodavnica: 2–4 radna sata
Preporučeni alternativni metod: Pozovite nas
Prosečno vreme do odgovora: 90 sekundi
Radno vreme:
Pon-Pet 09:00–17:00
Preporučeni alternativni metod: Ćaskanje uživo
Prosečno vreme do odgovora:
Zavisi od dostupnosti agenata
Pon-Pet 09:00–17:00
Obratite nam se
Na osnovu izabranog proizvoda, obratite se našem timu za podršku putem jednog od metoda navedenih u nastavku kako bismo mogli da vam pružimo dodatnu pomoć.
Alternativni metod: E-pošta
Prosečno vreme do odgovora:
Opšta / tehnička podrška: 3–5 radnih dana
Canon prodavnica: 2–4 radna sata
Preporučeni alternativni metod: Pozovite nas
Prosečno vreme do odgovora: 90 sekundi
Radno vreme:
Pon-Pet 09:00–17:00
Preporučeni alternativni metod: Ćaskanje uživo
Prosečno vreme do odgovora:
Zavisi od dostupnosti agenata
Pon-Pet 09:00–17:00
Provera statusa zahteva
Proverite status zahteva za podršku, servis ili popravku