Emanuel više voli da modni materijal snima pomoću objektiva sa fiksnom žižnom daljinom. „Pretežno sam koristio nove RF objektive sa fiksnom žižnom daljinom i mogu da ih preporučim“, kaže on. „Koristim Canon RF 50mm F1.2L USM, ali je EF 50mm f/1.8 STM takođe odličan ako imate ograničen budžet.“ Snimljeno pomoću Canon EOS R5 sa objektivom Canon RF 50mm F1.2L USM pri 1/400 s, f/5 i ISO 400. © Emmanuel Oyeleke
Da biste snimali poput profesionalca, potrebna vam je odgovarajuća oprema. Ali zahvaljujući velikom izboru fotoaparata i objektiva koji su sada dostupni zahvaljujući brzom napredovanju tehnologije za fotoaparate, kako da znate koji komplet najbolje odgovara vašim potrebama?
Bez obzira na to da li ste diplomac koji ulazi u industriju, posvećeni hobista sa željom da proširi asortiman ili mladi profesionalac koji želi da napreduje u karijeri, jedan od glavnih elemenata koji treba da uzmete u obzir je vrsta fotografije kojom želite da se bavite. Dokumentarni fotograf koji će možda morati da radi tiho i diskretno u raznim okruženjima imaće različite zahteve za opremu u odnosu na modnog fotografa koji radi u pažljivo nameštenim scenarijima sa profesionalnim modelima.
Mogućnosti fotoaparata za snimanje video zapisa predstavljaju još jedan važan faktor. „To postaje sve važnija alatka“, kaže stručnjak za proizvode kompanije Canon Europe, Majk Burnhil. „Na primer, video predstavlja ključni element na društvenim mrežama, a veštine snimanja fotografija i video zapisa znatno otvaraju tržišta za rad u fotografskoj industriji.“
Ovde, tri mlada profesionalaca, svi specijalizovani za različita polja, i svaki sa jedinstvenom pričom o tome kako su ušli u industriju, razgovaraju o Canon fotoaparatima i objektivima koje koriste i zašto su idealni za odabrani stil. To su: nigerijski modni i portretni fotograf Emanuel Ojeleke, nemačko-ruski dokumentarni fotograf Nana Hajtman i austrijanac Ingo Lajtner, deo para koji se bavi fotografisanjem venčanja Karmen i Ingo. Uz lične uvide, dodatne stručne savete pruža Majk Burnhil.