Stiven je snimio ovu fotografiju davno zaboravljene kuće za čamce tokom posete Anglesiju u Velsu. „Kada sam video tu kuću za čamce, privukli su me tekstura i detalji na vratima, kao i kontrast sa veoma tamnom morskom travom na dnu. Prisutno je mnogo nijansi sive boje, pa mogu da zamislim nijanse bele koje se pojavljuju u oblacima iznad“, kaže on. Snimljeno pomoću Canon EOS R6 sa Canon adapterom za montiranje EF-EOS R i objektivom Canon EF 16-35mm f/4L IS USM pri 16 mm, 4 s, f/7,1 i ISO 100. © Stephen McNally
Stiven MekNali je savladao crno-belo fotografisanje sa dugačkom ekspozicijom, uz više uspešnih izložbi, a njegov apetit za ovim žanrom je samo porastao tokom godina. Pošto radi kao frizer, fotografisanje ga pobuđuje da izađe napolje, da traži nove lokacije, da posmatra poznata mesta iz sveže perspektive, i to mu pruža izuzetno zadovoljstvo.
Mnogi biraju crno-belu fotografiju zbog načina na koji može da istakne uzbuđenje kroz kontrast i ton. Odsustvo boja čini da drugačije posmatrate fotografiju i da se fokusirate na kompoziciju, subjekat i oblik. Uparite crno-belu tehniku sa dugačkom ekspozicijom da biste otkrili dodatni sloj intrige. Kao što Stiven kaže: „Fotografisanje sa dugačkom ekspozicijom kreira eterični svet koji oko ne može da vidi, ali fotoaparat može da zabeleži.
Ovde ćemo saznati kako se Stivenov rad razvio u pogledu procesa i opreme – i zašto je toliko entuzijastičan u vezi sa tom tehnikom.