Stalna bezbrižnost
Možemo da identifikujemo potencijalne probleme pre nego što ih korisnici čak postanu i svesni.
Neočekivani problemi sa Canon sistemom za upravljanje izlazom mogu da dovedu do neoperativnosti uređaja, što može da ima značajan uticaj na produktivnost i moral zaposlenih. Uživajte u većoj kontroli i poboljšanom korisničkom doživljaju tako što ćete okruženje za štampanje i skeniranje zaštititi od neočekivanog.
Daljinsko upravljanje događajima kompanije Canon predstavlja proaktivnu uslugu podrške, sa praćenjem servera za štampanje, koja upotpunjuje standardnu Canon podršku za softver. Maksimalno povećajte dostupnost infrastrukture za štampanje i skeniranje, uz održavanje nesmetanog poslovanja.
Svi potencijalni problemi mogu da se identifikuju i istraže čim je moguće, zahvaljujući stalnom daljinskom praćenju sistema za upravljanje izlazom.
Izbegnite prekide poslovanja – upozorenja sa ključnim informacijama o događaju automatski se šalju Canon centru za pomoć radi dodatnih provera.
Sprečite da manji incidenti prerastu u velike probleme tako što ćete ponuditi daljinsko rešavanje incidenata ili obaveštenja za klijenta.
Naš tim za podršku ima godine iskustva u obavljanju potrebnih analiza i u rešavanju prijavljenih incidenata.
Puno praćenje svih incidenata registrovanih putem naše proaktivne usluge.
Naš tim za podršku ima proverene alatke za praćenje i održavanje sistema za upravljanje izlazom.
Ostvarite pristup najnovijim ažuriranjima proizvoda, nadogradnjama i stručnoj tehničkoj podršci.
Preduzeća svih veličina mogu da povećaju produktivnost i da smanje troškove uz Canon MPS rešenja.
Uspostavite kontrolu nad poslovnim štampanjem da biste smanjili troškove i osigurali usaglašenost.