Digitalna transformacija već predstavlja ključnu stratešku inicijativu, a nakon pojave korona virusa dodatno je dobila na značaju. 59%1 donosilaca odluka u vezi sa informacionim tehnologijama kaže da su pritisci izazvani pandemijom ubrzali težnju ka digitalnoj transformaciji. „Novo normalno okruženje“ ima sveobuhvatan efekat na vaše hardverske zahteve u budućnosti. Da biste bili sigurni da vaše investicije nisu uzalud potrošene, trebalo bi da uzmete u obzir to kako se vaša kancelarijska tehnologija uklapa u dugoročnu strategiju digitalne transformacije.
ČLANAK
Zašto odluke u vezi sa hardverom mogu da doprinesu vašoj težnji ka digitalnoj transformaciji ili da je onemoguće
Nezavisni rad menja prioritete za investiranje
Iako se podaci razlikuju, istraživanje2 predviđa da će do kraja 2021. 25–30% zaposlenih raditi od kuće više dana nedeljno. Rad na daljinu nije novi fenomen koji je uzrokovala pandemija, već postojan trend koji je postajao sve izraženiji tokom protekle decenije. Uz mnoštvo poznatih brendova koji najavljuju posvećenost fleksibilnijem, hibridnom pristupu radu, možemo da očekujemo opadanje broja osoba u kancelarijama, ali je realnost da će se uloga kancelarije jednostavno promeniti. Umesto podrazumevanog prostora za sve poslovne aktivnosti, biće opcija za zadatke poput saradnje uživo i korišćenja specijalizovanih resursa.
Preduzeća i njihova radna snaga sada će imati slobodu da se zapitaju – šta želim da postignem i koja lokacija za rad to najbolje podržava? Uloga preduzeća i IT menadžera biće da garantuju da tehnologija nikada ne bude faktor pri donošenju te odluke, već da predstavlja nešto što u pozadini omogućava rad u svakom okruženju. Za IT menadžere ovo će biti značajna promena. Prethodno su kompanije kao prioritet postavljale investiranje u kancelarijsku tehnologiju, ali da bi hibridni rad pravilno funkcionisao, sada je potrebno da sva radna okruženja imaju jednak tretman. Cilj bi trebalo da bude garantovanje postojanog iskustva rada, bez obzira na lokaciju.
Tehnologija kao podrška hibridnoj realnosti
Kada se sve ovo uzme u obzir, investiranje u odgovarajuću tehnologiju je ključno. Trebalo bi se usredsrediti na garantovanje da uobičajeni kompanijski procesi, kao što je fakturisanje ili zapošljavanje, mogu da nastave efektivno da funkcionišu uprkos tome što se sve više zaposlenih odlučuje za rad na daljinu deo radnog vremena ili puno radno vreme. Digitalizacija će biti važan deo ove pripreme za rad na daljinu, pošto timovi ne mogu lako zajednički da rade na fizičkim dokumentima. Pretvaranjem fizičkih dokumenata u digitalne podatke, zaposleni ih ne čine dostupnim samo članovima tima koji rade od kuće, već i garantuju da će i sami moći da nastave da rade na dokumentima čak i ako se vrate kući – čime se omogućava efektivan samostalni i timski hibridni rad.
Skoro polovina (49%) poslovnih lidera smatra da je digitalizacija papirnih procesa veoma važna za inicijative za transformaciju poslovanja
3
. Međutim, uprkos akcentu na transformaciji, 65% donosilaca odluka na polju informacionih tehnologija veruje da će papir i dalje biti važan u radnom okruženju do 2025
4
. Bez obzira na razvoj situacije u vezi sa digitalnom tehnologijom, prethodna predviđanja za „kancelariju bez papira“ se nisu ostvarila. U stvari, čak i u tako ekstremnim uslovima kao za vreme pandemije, u kojima je došlo do povećanja obima digitalizacije, kompanije često i dalje ne mogu da zamene radne procese sa papirom 100% digitalnim
5
. Realnost je da većina kompanija i dalje zahteva fizičke dokumente u nekoj tački opštih kompanijskih radnih procesa, bez obzira da li je to zato što počinju papirom ili se njim završavaju.
Šta to znači za investicije? To znači da možemo da pretpostavimo da će u budućnosti IT menadžeri morati da investiraju u tehnologiju koja podržava efektivne hibridne načine rada.
Odaberite odgovarajući hardver
Kupovina odgovarajućeg hardvera ključna je za kreiranje ekološkog eko-sistema koji podržava hibridni rad. Iako može da bude primamljivo da investirate na osnovu prethodnih odluka o kupovini ili uštedi, svet se danas suštinski razlikuje u odnosu na stanje od pre samo 12 meseci. Potrebno je da moderni hardver za štampanje i skeniranje predstavlja centralnu tačku za hibridne radne procese. Opcije povezivanja i funkcije digitalizacije trebalo bi da igraju ključnu ulogu u svim budućim odlukama o kupovini.
Portfolio kompanije Canon namenski je osmišljen sa ciljem efektivnog hibridnog rada. Naši pametni višefunkcionalni uređaji opremljeni su najnovijom tehnologijom za snimanje i obradu dokumenata, kao i ugrađenim naprednim funkcijama povezivanja na poznate usluge informatičkog oblaka i aplikacije za radni proces.
Naši višefunkcionalni uređaji, kao što je nova serija imageRUNNER ADVANCE DX C5800, ne pružaju samo vrhunske mogućnosti štampanja, već i inteligentnu tehnologiju skeniranja kao podršku digitalnoj transformaciji. Zaposleni lako mogu da prebacuju štampane dokumente u digitalne informacije, koje mogu da se šalju direktno u aplikacije, kao što je OneDrive ili Dropbox, odnosno da se povezuju na kompanijske radne procese, kao što je SAP Concur. Ovo unapređeno povezivanje garantuje da će informacije biti dostupne kolegama bez obzira na lokaciju, čime se pruža podrška efektivnijem radu sa bilo kojeg mesta.
Ako ste IT menadžer, 2020. je verovatno imala veliki uticaj na vašu IT strategiju i prioritete za investiranje. Iako najveći prioritet predstavlja kratkoročno funkcionisanje, kompanije bi praktično trebalo da razmišljaju od dugoročnom hibridnom radu. Kako će radni procesi efektivno funkcionisati na više lokacija? Koji elementi tih procesa su spremni za digitalizaciju? I gde je štampanje i dalje od ključne važnosti? Kako bi podržali rad bez prekida, čak i kada se prelazi između štampanih i digitalnih informacija, IT menadžeri bi za cilj trebalo da imaju investiranje u novu generaciju višefunkcionalnih uređaja koji ne pružaju samo mogućnosti za svakodnevno štampanje, već i funkcije povezivanja, digitalizacije i omogućavanja radnih procesa koje su dostupne na modernim višefunkcionalnim uređajima.
Otkrijte kako nađi najnoviji višefunkcionalni uređaji ispunjavaju vaše želje u vezi sa digitalnom transformacijom
- https://www.idg.com/tools-for-marketers/cio-pandemic-business-impact-survey-2020/
- https://globalworkplaceanalytics.com/work-at-home-after-covid-19-our-forecast
- Quocirca, Print 2025
- Quocirca, Print 2025
- Anketa European Hardcopy kompanije IDC, april 2020.
Povezani proizvodi i rešenja
-
Digitalne štamparske prese u boji
imagePRESS C170
Od malih i srednjih preduzeća do kućnih okruženja za štampanje, učinite mogućim širok asortiman kreativnih načina primene i pomerite granice uz imagePRESS C170. -
Višefunkcionalni štampači u boji
Serija imageRUNNER ADVANCE DX C5800
Upravljajte i obrađujte dokumente brže i bezbednije pomoću naših naprednih pametnih višefunkcionalnih A3 uređaja u boji. -
SOFTVER
Cloud Workspace Collaboration: Process Automation
Snimajte dokumente i trenutno pronađite željene informacije bez obzira na to da li radite u kancelariji, kod kuće ili u pokretu.