Korišćenje digitalnih medija u neprestanom je dramatičnom porastu širom sveta. Da bismo taj rast povezali sa cifrom, bilo je prisutno prosečno povećanje budžeta za digitalni marketing od 13% između 2019. i 20201. Osim toga, ništa ne ukazuje na to da će ovaj trend usporiti u skorijoj budućnosti.
Usled kombinacije tehnoloških unapređenja, promene u načinu na koji obavljamo svakodnevne zadatke i porast rada na daljinu za mnoge od nas tokom 2020, naši klijenti sada čitaju, kupuju i rade onlajn više nego ikada pre.
Članak
Kako serija imagePRESS C170 može da vam pomogne da očarate klijente bez prevelikog ulaganja
Izdvojite se iz gomile
Preduzeću bi bilo lako da ovo protumači kao zeleno svetlo za veće investiranje u marketinški budžet na tim popularnim digitalnim kanalima. Naročito uz sve manju količinu novca i suočavanje sa smanjenjem marketinškog budžeta u mnogim organizacijama.
Međutim, pre nego što dođete do tog zaključka, može zaista da vam se isplati ako zastanete i razmislite. Kopiranje svih ostalih u onome što radite predstavlja lak način da se vaše prodajne poruke izgube među ostalim porukama raznih konkurenata.
Jedan od razloga zašto je personalizovana štampa toliko efektivna u današnje vreme u odnosu na digitalnu je taj što je klijeti manje dobijaju. U odnosu na stotine e-poruka koje zatrpavaju prijemne sandučiće, klijenti verovatno dobijaju samo nekoliko isporuka štampanog materijala nedeljno.
Vreme je da pokažete individualnost
U skladu sa dobro poznatim marketinškim edidžom: „kada svi ostali izaberu jedan put, vi idite drugim“, sada je veća verovatnoća da pronađete bolju vrednost okretanjem štampanim medijima. Time dobijate direktnu, opipljivu i efektivnu alternativu za angažovanje klijenata i ostavljanje dugotrajnog utiska sa njima.
Međutim, da biste održali doživljaj više vrednosti usled male količine, važno je da materijali koje pravite ostavljaju utisak premium kvaliteta ili će završiti u korpi za otpatke brzo poput bilo koje e-poruke. Istraživanja pokazuju da kvalitet štampanih materijala za komunikaciju, od izbora medija do dizajna, ima značajan uticaj na to koliko su efektivni.
Da bismo vas inspirisali i pokazali vrstu angažovanja koju je moguće postići pomoću štampe, pogledajte nekoliko primera koji su međunarodno priznati, direktna pošta sa Mercedes hologramom2 i materijal Ford Ranger, „How to break up with your Ford Ranger“ za direktnu isporuku3. Oba materijala ističu ograničenja jednodimenzione e-pošte u poređenju sa izuzetno svestranim štampanim kampanjama.
Isplativa serija imagePRESS C170
Jedan od ključnih faktora koji obično ograničava investiranje u štampu je budžet. Smanjeni troškovi proizvodnje predstavljali su najzanimljiviji aspekt digitalnih medija kada se ova opcija pojavila na tržištu. Možemo da razumemo da imate rezervu prema investiranju u rešenja za štampu visokog kvaliteta ako se za proizvodnju oslanjate na skupe partnere za eksternalizovanje. Međutim, sada postoji veoma dobar način da zaobiđete taj problem.
Vaše preduzeće može da uštedi novac i da pravi kvalitetne materijale interno tako što će investirati u seriju imagePRESS C170 kompanije Canon. U pitanju je napredno rešenje koje nudi kancelarijsku funkcionalnost koju očekujete od radnog štampača, uz dodatne opcije završne obrade. Jednostavno rečeno, pruža najbolje od oba sveta: ekonomični štampač za svaki dan, ali i onaj koji daje otiske visokog kvaliteta koji vam omogućavaju da ponudu proširite u sferu profesionalne štampe.
Kvalitet je toliko dobar da možete da koristite seriju imagePRESS C170 za plasiranje proizvoda i usluga impresioniranim klijentima bez potrebe za eksternalizovanjem proizvodne štampe standardnom dobavljaču.
Još bolje, portfolio proizvoda serije imagePRESS C170 napravljen je tako da pruža širok opseg mogućnosti koje odgovaraju individualnim poslovnim zahtevima. Asortiman je osmišljen tako da pruža postojane, živopisne štampane materijale visoke rezolucije koji omogućavaju postizanje najefektivnijih rezultata koji najviše angažuju. Naš asortiman pruža tehnologiju koja je potrebna za kreiranje svestranih, veselih i uzbudljivih otisaka, uključujući sve od postera do prilagođene ambalaže.
Ključne karakteristike serije imagePRESS C170
Uz FOGRA akreditovane boje koje se postojano reprodukuju u više zadataka tokom dužeg vremenskog perioda, garantovan je visok nivo završne obrade za sve projekte. Takođe imate prednost neprikosnovene svestranosti. Kreirajte upečatljive formate, uključujući standardne A4 i A3, koverte, medije do 350 g/m2 i dugačke listove do 1.300 mm. Uživajte u podjednakoj fleksibilnosti sa teksturama, uz izbor sjajnih, svilenkastih, običnih i teksturisanih medija, promenljivih podataka i sveobuhvatni asortiman opcija profesionalne linijske završne obrade.
Da biste saznali više o tome šta serija imagePRESS C170 kompanije Canon može da uradi za vaše preduzeće, pogledajte brošuru portfolija.
Povezani proizvodi i rešenja
-
Digitalne štamparske prese u boji
imagePRESS C170
Od malih i srednjih preduzeća do kućnih okruženja za štampanje, učinite mogućim širok asortiman kreativnih načina primene i pomerite granice uz imagePRESS C170. -
Višefunkcionalni štampači u boji
Serija imageRUNNER ADVANCE DX C5800
Upravljajte i obrađujte dokumente brže i bezbednije pomoću naših naprednih pametnih višefunkcionalnih A3 uređaja u boji. -
SOFTVER
Cloud Workspace Collaboration: Process Automation
Snimajte dokumente i trenutno pronađite željene informacije bez obzira na to da li radite u kancelariji, kod kuće ili u pokretu.
Dodatno istražite
- https://www.mediavalet.com/blog/digital-marketing-statistics/
- https://www.printpower.eu/case-studies/mercedes-hologram/
- http://www.bestadsontv.com/files/print/2017/Dec/91297_JWT%20Ford%20Ranger%20DM%20BoardV2.jpg