Automatizacija poslovnih procesa
i saradnja
Jednostavan, inteligentan, usaglašen način za upravljanje dokumentima i procesima ključnim za poslovanje, direktno preko Canon uređaja, bez potrebe za kompleksnim IT-jem.
U kombinaciji s gotovim rešenjima za automatizaciju procesa kao što su upravljanje osobljem, upravljanje ugovorima i obrada faktura, hibridni radni prostor postaje napredno kancelarijsko okruženje. Omogućava saradnju, odobravanje dokumenata, arhiviranje, pretraživanje i preuzimanje iz oblaka.
Upravljanje ugovorima
Arhiva zasnovana na pojedinačnim slučajevima obezbeđuje bolje upravljanje vašim poslovnim ugovorima sa dobavljačima, partnerima i kupcima, i daje vam blagovremena upozorenja o ugovorima koji ističu.
Obrada faktura
Upravljajte i odobravajte fakture sa unapred podešenom konfiguracijom za obradu faktura, uključujući radne procese sa odobrenjima na tri nivoa.
Digitalna kadrovska služba
Digitalna kadrovska služba i elektronski sef koji vam pomaže da na bezbedan način arhivirate i obrađujete dokumentaciju vezanu za kadrovsku službu na strukturisan način.
ili se obratite našim ovlašćenim partnerima radi prezentacije uživo.
Malex City Copy Service
Canon Gold Partner
Mije Kovačevića 10
11000 Beograd